Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

, ,

Ahad, 25 Oktober 2009

18 KALI KAHWIN, 18 KALI BUNUH


Hanya kerana menginginkan seks dan wang, seorang bekas guru di Mangalore, India kini digelar pembunuh bersiri yang kejam. Lelaki tersebut dikenal sebagai Mohan Kumar, 46, mempunyai tiga orang isteri "sebenar".

Modus operandinya bermula dengan meng"ayat" perempuan yang disukainya sehingga "cair", kemudian melamar perempuan itu dengan menyatakan bahawa keluarganya tidak menekankan keperluan memberikan emas kahwin (dowry), selepas berjaya meyakinkan mangsa, lelaki itu akan mengahwini mangsa di kuil.

Lelaki itu akan membawa pasangannya bermulan madu. Mereka melakukan seks pada malam pertama dan pada keesokkan harinya, si lelaki ini akan memberikan pil cynide yang kunun-kununnya pil pencegah kehamilan. Lokasi pembunuhan adalah di stesen bas dan di tandas awam di sekitar kawasan mereka berbulan madu. Selepas meyakini "isteri" barunya itu sudah meninggal dunia, lelaki tersebut akan bergegas ke hotel penginapan untuk mengambil barangan kemas milik mangsa.

Gila! Cerita lanjut sila baca berita yang dipautkan di bawah ini:

[DC] A former teacher in Mangalore, India, has confessed to marrying and murdering 18 women since 2003.
Mohan Kumar, 46, admitted to the murders of the women, aged between 18 and 25 after being detained by police on Wednesday in a case involving a missing girl.
His marry-and-murder spree began after he resigned as a primary school teacher after working for 23 years.
According to media reports, Kumar would approach the girls and tell them that they resembled someone he knew, just to strike up a conversation.
After asking them about their family backgrounds, he would meet them for a few times before proposing marriage. He would insist that his family would not want any dowry, as it is the custom among many ethnic groups in India.
If the woman agreed, he would take her to a temple to get married according to Hindu rites.
Investigations showed that each of his "wives" did have a honeymoon before they were murdered. They were taken to different lodges in Bangalore, Mysore, Hassan and Madikeri in the state of Karnataka.
However, soon after having sex, he would make them swallow cyanide pills, which he would claim were contraceptives pills.

Most of the women were found dead at bus stations in various towns of the state a day after their spent their wedding nights. One was found dead in a temple.
Police spokesman Gopal Hosur said after having sex, Mohan would usually ask his "wives" to keep jewellery in the room as a precaution against robbery before taking them to visit places of interests.
"Along the way, he would make the woman take a cyanide in the bathroom of the bus stand. He would wait there for three minutes to ensure that his victims never returned.
“He would then rush back to the lodge, pick up the jewellery and return home to his village near Mangalore,” he said.
In his confession, Kumar, who has three real wives, said commited the crimes to satisfy his sexual urges and also to get their jewellery.
It was reported that Kumar made his first “amorous advances” in 2000 and had tried to push one woman who rejected him into a river.
Onlookers nabbed him and handed him over to the police but Kumar was acquitted when the witnesses did not turn up in court.

Kumar was taken to the Mangalore court were police obtained a five day remand order. Police have also detained a goldsmith suspected to have supplied cyanide to the serial killer.
Police have so far identified 17 of the murder victims with one more in the process.

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH