Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

, ,

Khamis, 16 April 2015

Pemilihan PAS: Usaha Terancang Singkirkan Nizar?



IPOH - Satu kenyataan bertulis yang tersebar di laman sosial semalam dikaitkan dengan agenda terancang untuk menyingkirkan Datuk Seri Muhammad Nizar Jamaluddin selaku Yang Dipertua (YDP) Pas Kawasan Kampar.

Timbalan YDP Pas Kawasan Kampar, Anuar Morat berkata, perkara itu hanya diketahui ketika mesyuarat agung tahunan kali ke-27 berlangsung kelmarin.

“Saya hanya dapat tahu pun selepas dimaklumkan oleh seorang rakan yang turut sama berada dalam mesyuarat tersebut.

“Namun saya yakin surat itu tidak sampai kepada mana-mana ahli Pas cawangan yang mengundi bagi memilih YDP Pas Kawasan Kampar yang baru,” katanya, ketika dihubungi Sinar Harian, semalam.

Menurutnya, buat masa ini pihaknya masih belum dapat memastikan dalang di sebalik penyebaran kenyataan bertulis tersebut.

“Itu memang belum dapat diketahui sama ada individu yang membuat dan menyebarkan kenyataan bertulis itu datangnya dari kalangan ahli atau pihak lawan,” katanya.

Beliau berkata, kegagalan Muhammad Nizar mempertahankan jawatan selaku YDP Pas Kawasan Kampar tidak harus disensasikan oleh mana-mana pihak kerana perkara terbabit merupakan proses biasa dalam memilih pemimpin parti.

“Peralihan kuasa itu perkara biasa dan bagi kami isu berkenaan sengaja diperbesar-besarkan bagi merenggangkan hubungan kami sesama ahli di kawasan Kampar,” katanya.

Katanya, beliau percaya isu berkaitan kenyataan bertulis terbabit berkemungkinan besar akan dibincangkan dalam mesyuarat pertama jawatankuasa bagi sesi 2014-2015.

“Mungkin akan ada yang membangkitkannya dalam mesyuarat pertama kami namun perkara itu saya tak boleh nak komen dengan lebih lanjut,” katanya. Muhammad Azdhar Tajuddin/Sinar Harian/14/4/15



Foto: Kelab GB

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH