Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

Jumaat, 14 Mei 2010

Ah, Wee CK Melompat! Bukan Kejutan Lagi


Ya bukan kejutan lagi. Tindakannya hanya mengesahkan desas-desus sebelum ini. Tindakannya juga seolah-olah mengesahkan skandal yang melanda dirinya.

Pengumumannya juga bukan juga kejutan. Maklumlah musim pilihan raya.

Siapa yang berbelit YB Wee CK? Media baru atau YB?

[MK] Ahli parlimen Wangsa Maju, Wee Choo Keong hari ini mengumum keluar dari PKR dan menjadi ahli Bebas.


Dalam sidang media yang diadakan secara tergesa-gesa di pusat khidmatnya di Wangsa Maju, Kuala Lumpur, Wee berkata tindakannya itu berkuat-kuasa hari ini.

Menurut Wee, beliau meninggalkan PKR kerana kecewa dengan cara parti itu dan kerajaan negeri Selangor dalam menangani skandal pasir menerusi Kumpulan Semesta Sdn Bhd (KSSB).

Wee juga mengumumkan meletakkan semua jawatan partinya, termasuk ketua PKR Wilayah Persekutuan.

Pada 21 April lalu, Malaysiakini menyiarkan laporan khabar angin yang bertiup kencang bahawa Wee adalah pemimpin PKR yang bakal melompat tetapi beliau enggan mengulas apabila diajukan soalan berkenaan.

Beliau tidak mengesahkan ura-ura itu mahupun menafikannya tetapi sebaliknya berkata wartawan lebih mengetahui perkara berkenaan.

“Anda tahu segala-galanya. Kenapa perlu bertanya lagi? Anda lebih mengetahui, mengapa tidak anda siarkan berita itu terlebih dahulu?” katanya.

Beliau juga menyerang media baru yang dilabelkannya sebagai tidak bertanggungjawab.

“Saya akan hanya bercakap dengan media tertentu kerana sesetengah media adalah tidak bertangung-jawab,” katanya.

Menurut Wee sesetengah portal berita tidak boleh dipercayai kerana “mereka akan hanya memutarbelitkan kata-kata saya...mereka akan tukar B ke A dan A ke B”.

  1. sedih... kecewa & takut....

    itu saja yang dapat digambarkan ketika ini...

    kini rejim LAKNAT umno/apco/bn cuma memerlukan 1ekor saja lagi katak untuk mencukupkan kuota bagi mereka mengganas di parlimen!

    & jika ini berlaku... amat malang lah bagi lebih separuh rakyat Malaysia yang telah memberi mandat kepada alhi yang berhormat PAKATAN RAKYAT untuk berjuang menjaga kepentingan mereka di tanah air yang sedang dijajah oleh rejim umno/apco/bn!!!! mandat tersebut kini dikhianati... demi membuncitkan perut mereka sendiri!!!!

    & jika ini menjadi kenyataan, maka tiada lagi perdebatan GSt, kenaikan harga gula, minyak, & barang keperluan lainnya & juga pengubahan undang2 termasuk persempadanan semula kawasan pilihanraya... dengan mejoriti 2/3 di parlimen maka semuanya akan diluluskan secara atomatik!!!!!

    dalam keadaan kerajaan rejim umno/apco/bn yang belum cukup mejoriti ini pun, rakyat sudah cukup tertekan & sengsara... bayangkanlah jika mereka berjaya menguasai semula mejoriti 2/3 parlimen?

    hanya pada ALLAH YANG MAHA ESA sajalah tinggalnya tempat mengadu!

    YA ALLAH YA TUHAN SEKELIAN ALAM...
    KAU Musnahkanlah rejim umno/bn dari MukaBumi MU ini!

    AMIN YARABBALALAMIN....

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Jumaat, Mei 14, 2010 10:13:00 PTG      
  2. Alasan dia kerana rasuah pasir, sesiapa jumpa wee nanti kita sumbat mulut dia dengan pasir 2 baru dia tahu huhuhu

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Sabtu, Mei 15, 2010 3:32:00 PTG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH