Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

,

Jumaat, 27 Januari 2012

Datuk 73 Tahun CABUL Cucu di Hotel, Kondo, dan di dalam Kereta


Sekadar hiasan.

Saya petik:

Seorang bekas pengarah urusan sebuah syarikat berusia 73 tahun dihadapkan ke Mahkamah Majistret di sini hari ini atas empat tuduhan mencabul seorang cucu perempuannya yang berusia lapan tahun sejak dua tahun lalu.

Lelaki berketurunan Inggeris itu mengaku tidak bersalah terhadap kesemua pertuduhan yang dibacakan kepadanya di hadapan Majistret Zulkpli Abdullah.

Tertuduh didakwa mencabul cucunya di tiga tempat berasingan iaitu di bilik Hotel Cititel Mid Valley, sebuah unit kediaman di sebuah kondominium di Bangsar dan di dalam kereta jenis Hyundai Matrix yang berada di tempat meletak kereta di kondominium terbabit antara Mei dan Oktober 2011.

Selain itu, ahli perniagaan tersebut mohon dibicarakan atas tuduhan mencabul kanak-kanak tersebut di bilik Hotel Sheraton Imperial, Jalan Sultan Ismail, Bukit Bintang di sini antara pukul 1 dan 6 petang, April 2010.

Dakwaan dikemukakan mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 10 tahun atau denda atau sebatan atau dua daripada hukuman itu, jika sabit kesalahan.

Ketika kertas pertuduhan dibacakan oleh jurubahasa, kelihatan ibu mangsa selaku pengadu kes itu menangis teresak-esak, bagaimanapun keadaan wanita itu kembali terkawal apabila dia ditenteramkan oleh ahli keluarganya.

Terdahulu, Timbalan Pendakwa Raya, S. Maline Anne mencadangkan jaminan sebanyak RM70,000 bagi kesemua tuduhan dengan seorang penjamin, bagaimanapun tertuduh yang diwakili peguam bela Muhammad Fauzi memohon agar jumlah itu dikurangkan.

Zulkpli kemudian membenarkan tertuduh diikat jamin RM15,000 dengan seorang penjamin sementara menunggu sebutan semula kes pada 28 Februari ini.

Beliau turut memerintahkan lelaki tersebut supaya tidak berkomunikasi dan tidak menganggu mangsa secara langsung atau tidak langsung sehingga kes selesai.

Mengikut laporan akhbar minggu lalu, seorang ahli perniagaan ditahan polis selepas menerima aduan daripada bekas menantunya yang mendakwa lelaki itu telah mencabul cucunya sendiri sejak dua tahun lalu.

Kejadian tersebut mula terbongkar ketika kanak-kanak itu dimasukkan ke sebuah hospital swasta pada dua minggu lalu kerana menghidap penyakit apendiks.

Doktor dan jururawat yang merawat mangsa mengesyaki sesuatu yang tidak kena kerana kanak-kanak itu secara tiba-tiba akan berang selepas dia dimaklumkan bahawa datuknya akan datang melawat.

Kanak-kanak tersebut kemudian menceritakan perkara sebenar kepada ibunya.



P/s: Kubur kata mari, rumah kata pergi masih lagi ada nafsu lahanat!


  1. mangsa tu akan menjalani dunianya yg tersendiri alam fantasi penuh dengan benci dendam ....
    Anak itu tak bersalah....

    saya doakan anak itu akan dianugerahkan
    SIKAP POSITIF
    ILMU PENGETAHUAN YG LUAS
    USAHA YANG KERAS
    KEMAHIRAN KENDIRI KELAS PERTAMA

    bijak di dunia dan akhirat


    saya yakin Tuhan akan menolongnya
    Jika dia bijak dan cantik dia akan jadi wanita luar biasa....

    Wahai jantan tua kutuk DAN kaum spesis seperti kamu tak akan selamat zahir batin dunia akhirat
    KAMU JANTAN PENGECUT BANGKAI BERNYAWA BUSUK HANYER..SENGKEK!
    KAMU PATUT HILANG DARI MUKA BUMI ...HE HE HEEEE HEE....AKU LAH PONTIANAK YG ORI

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Rabu, Disember 05, 2012 4:07:00 PTG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH