Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

,

Sabtu, 28 Januari 2012

[PANAS] Debat: Anwar SINDIR Najib Tahap Maksimum di Twitter




Saya petik:

[MK] Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim sekali lagi membuat cabaran berdebat kepada Datuk Seri Najib Abdul Razak - kali ini menjanjikan untuk memberi lebih masa kepada perdana menteri.

"Dia boleh cakap 20 minit, saya 10 minit. Dia balas 20 minit dan saya jawab 10 minit," katanya di Twitter.

Anwar yang juga ketua umum PKR pemimpin, telah berkali-kali mencabar Najib dan yang paling baru mencabarnya berdebat mengenai dasar-dasar negara, sewaktu Persidangan Pakatan Rakyat yang ke-3 di Alor Setar, Kedah pada 14 Januari.

Setakat ini, Najib tidak pernah menyambut cabaran-cabaran yang dibuat oleh Anwar itu.

Bagaimanapun, pada bulan Januari tahun lalu, Najib berkata beliau tidak takut untuk berdebat Anwar tetapi berkata ketua pembangkang itu hendaklah terlebih dahulu menyelesaikan kes liwat terhadapnya dan isu-isu peribadi yang lain.

Pada 9 Januari lalu, Anwar telah dibebaskan daripada pertuduhan liwat tetapi pihak pendakwaan memfail rayuan terhadap keputusan tersebut.

Sementara itu, dalam satu kenyataan hari ini, Ketua Penerangan PKR, Dr Muhammad Nur Manuty berkata pemimpin yang enggan bersemuka dan bertentang mata memberikan persepsi ketidakikhlasan dan ketidakjujuran.

"Ia mempamerkan bahawa ada rahsia yang mahu disorokkan. Apakah sebenarnya mahu disembunyikan dari rakyat itu? Umno/BN wajib menjelaskannya," tambah beliau.



P/s: Kalau TM jadi Najib, tak tahu nak letak muka di mana. Malu gila! Najib tak ada rasa malu ke?
 
Sebelum ini, Najib pernah menyindir Anwar dengan mengatakan bahawa Ketua Pembangkang itu akan demam jika berdebat dengannnya.

Katanya, "Kenapa saya harus takut berdebat dengannya? Saya adalah perdana menteri. Saya ada semua maklumat. Kalau saya dedahkannya... adoi... dia akan demam,”

Kah kah kah!



  1. kejatuhan Turki oleh Mustafa Aturtuk sehingga mayatnya tidak diterima bumi hingga kehari ini akan berlaku di Malaysia. Orang yang mengistiharkan penubuhan REFORMASI diketuai oleh Anwar Ibrahim oleh Albert Arnold Gore Vice- President United States Amerika Pada November 1998.untuk menghancurkan ASN (kuasa ekonomi Melayu). Tahun 1950 Penubuhan PAS untuk menghancurkan Kemerdekaan Malaya dan menghancurkan Penubuhan Malaysia tapi orang PAS tak tahu malu jadi warga Malaysia.Penubuhan DAP kerana gagalnya Lee Kuan Yu menawan Malaysia kerana pemisahan Singapura. Mustafa Kamal Aturtuk memusnahkan Turki dengan perjanjian Luzor. Anwar akan menghancurkan Malaysia dengan eprjanjian Pada tahun 2007 telah menandatangani perjanjian A Common Word Between Us and You’dengan Amerika. Apa dah jadi dengan Mursi(Idola Anwar dan Hadi Awang) yang mengistiharkan kuasanya tidak boelh dicabar di Mahkamah setelah menjadi Persident dan menjadi Firaun Baru Mesir.Tindakan Pas dan PKR menghalalkan kalimah Allah kepadfa Kristian adalahs ama dengan tindakan Mustafa Kamal Aturtuk menghapuskan Azan dan mengantikan Islam dengan Kristian di Turki kalau tak percaya bacalah buku Atatuk’s Republic Of Culture” dan lihatlah kubur Aturtuk diatas bumi sehingga saat ini tidak diterima bumi kerana jadi hamba Yahudi macam Anwar dan Hadi Awang.Apa Hadi Awang buat pada Ambigar yang menjadi Peguam memurtadkan Zalina Jelani dan menyeru orang Melayu mengkaji semula agama Islam untuk murtad.Selamatkan diri sebelum mati, selamatkan Malaysia sebelum hancur.

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Selasa, Disember 11, 2012 10:29:00 PG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH