Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

, , ,

Khamis, 28 Mac 2013

[Gambar] Blogger Mesra UMNO Mula Sebarkan Gambar Video Seks Fitnah Nurul Izzah




Video seks siapa yang dijadikan bahan untuk memfitnah Nurul Izzah, muslimah yang sentiasa menutup aurat dan menjaga tatasusilanya?

Gambar-gambar paparan skrin ini mula bertebaran di blog mesra UMNO.

Perasankah anda bahawa gambar muka pelaku ini kabur seperti video fitnah yang lain?

Kalau ada sesiapa yang percaya fitnah jahat pencacai UMNO ini memanglah bodoh tidak dapat ditolong!



P/s: Blogger mesra UMNO ini kononnya seorang peguam. Beginikah perangai seorang peguam?






  1. tunggu bubar kita tukar ini bn dengan pr tak perlu layan sampah macam ni tak kan tau lagi kut perangai syaiton apa kerjanya kalau tidak nak rosakkan manusia

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Khamis, Mac 28, 2013 11:50:00 PG      
  2. Tanda2 kemunculan dajjal...fitnah...

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Khamis, Mac 28, 2013 12:08:00 PTG      
  3. Aku dah meluat dengan fitnah sex. Aku rasa 99.9% dalam otak org UMNO adalah sex. Mereka sengaja lupa kepada Allah. Hidup entah esok entah lusa mati. Sekarang ni kalau pun betul org ramai dah tak percaya. Undi tetap undi Pakatan.

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Khamis, Mac 28, 2013 12:10:00 PTG      
  4. Malaon2 Umno/Bn dah kehabisan modal sbb nak berhujah dah tak ada fakta..dlm otak dok pikir projek & seks siang malam. Aku harap siapa yang buat fitnah ni sempat bertaubat & minta maaf kpd yang difitnah sebelum nyawa sampai di kerongkong. Jika yang buat fitnah ni bukan islam, tak perlu taubat & you can go to hell..

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Khamis, Mac 28, 2013 4:15:00 PTG      
  5. dalam blog pro umno tak ada yang siarkan video atau gbar ni.....mcmana pulak nk kata blogger umno mainkan isu nurul izzah.. sapa yg fitnah siapa...
    .

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Khamis, Mac 28, 2013 11:16:00 PTG      
  6. YA ALLAH DIHARI JUMAAT PENGHULU SEGALA HARI DENGAN JANJI RAHMAT MU YANG BANYAK, AKU MEMOHON KEHADERAT MU KAU AIBKAN ORANG-ORANG YANG MENYEBAR FITNAH INI DENGAN SEBESAR-BESAR AIB.
    SAMADA ADA MEREKA MENGAKU MENEGAK AQIDAH ATAU ISLAM..... AIBKAN AIBKAN AIBKAN MEREKA DENGAN SEGALA SIFAT-SIFAT AYNG ADA PADAMU......

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Jumaat, Mac 29, 2013 2:40:00 PTG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH