Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

, ,

Sabtu, 16 Mac 2013

[Gambar PANAS] Video Fitnah Aksi Gay Anwar Ibrahim Akan Tersebar, Mereka Mulakan dengan...






BOM PRU 13!

Gambar-gambar di atas mula tersebar dalam blog pro-Parti Syaitan yang Dikenali sejak malam tadi. Gambar-gambar yang kelihatan seperti dipetik dari video ini bersumberkan blog Aksi Raja Goyang. Blog yang baru dibina ini hanya mempunyai satu kiriman seperti yang dipaparkan di atas. Seperti telahan banyak pihak, blog hantu digunakan oleh penyokong Parti Syaitan yang Dikenali untuk mengelakkan implikasi undang-undang dikenakan terhadap mereka.  Hal ini samalah seperti taktik penyebaran video pelakon porno mirip Anwar dengan gadis Cina yang menggunakan sebuah akaun Youtube hantu tidak lama dahulu. 

Apa persamaan video China Doll, Made in Thailand, dengan video aksi homoseksual terbaharu ini? Gambar blur dan video versi hitam putih merupakan dua persamaan yang jelas bagi ketiga-tiga video tersebut. Seolah-olah tiada perakam video yang dapat merakam aksi tersebut dengan lebih lebih, walhal hari ini sudah ada perakam 3D dan HD. Mengapa mereka membikin video dengan gambar yang kabur atau hitam putih? Tidak lain dan tidak bukan supaya orang ramai tidak dapat mengesan identiti sebenar pelakon atau kelemahan video tersebut.

Paparan gambar sudah disebarkan, nantikan pula kemunculan videonya. Nantikan juga media UMNO memanipulasi isu video ini untuk menjatuhkan kredibiliti dan maruah Anwar. Jangan pelik jika berita tentang video ini akan ke udara sehingga tamat PRU13. Siapa yang akan dapat untung? -DCM



P/s: Tidak cukup mengaibkan Anwar dengan video main depan, kini mereka membikin video main belakang. Depan, belakang.

TM yakin rakyat Malaysia dapat menilai hal ini secara waras. TM yakin mereka dapat membuat pertimbangan yang betul berdasarkan fitnah-fitnah yang pernah dilontarkan sebelum ini.




  1. nampak macam Anwar tapi aku yakin ini bukan Anwar sebab jam Omega ada dalam simpanan aku.

    gravatar Comment by PenganutPAS @ Sabtu, Mac 16, 2013 8:24:00 PG      
  2. spin jgn tak spin..seronok tgk hang putar belit..hahaha

    gravatar Comment by mail @ Sabtu, Mac 16, 2013 8:28:00 PG      
  3. hahahaha....oiiiii admin buka la mata otak hang .... terima la kenyataan...nak video warna kualiti tinggi baik download kat internet jer.... otak admin dan pencacai tak dapat terima kenyataan anwar main depan belakang.... INI ke pemimpin yg korang nak .... terima la kenyataan admin macai ....

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Sabtu, Mac 16, 2013 9:43:00 PG      
  4. entah2 pelakon lelaki terbaru ni admin ni kot,,,,tu yg beria-ria dia cuba nak nafikan,,,pic ni bercolor la ngok,,,ni setakat copy dari org punya dah buat tafsiran

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Sabtu, Mac 16, 2013 10:36:00 PG      
  5. Dahlah cukup cukuplah tu membuat dosa, takut takut nanti tak tertanggung di badan.Cara begini bukan cara anak jantan berpolitik,yg nak di malu dan di aibkan seorang akibatnya semua orang Melayu mendapat aib.

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Sabtu, Mac 16, 2013 4:06:00 PTG      
  6. Jng ko ingat anwar ada satu jam je ker..

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Ahad, Mac 17, 2013 12:57:00 PG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH