Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

, , ,

Rabu, 18 Februari 2015

Anwar Cubit Puting Saiful Sebelum Sapu Krim Pelincir - Shafee Abdullah



Foto: MM
KUALA LUMPUR: Peguambela kes liwat II, Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah mendedahkan butiran sensasi mengenai kes liwat membabitkan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang disabit bersalah meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan tujuh tahun lalu dalam satu sesi Dialog Khas bersamanya di Akademi Kapten Husin, Kelana Jaya, malam tadi.

Pendedahan kisah ‘intim’ antara Anwar dan Mohd Saiful ternyata membuat semua yang hadir termasuk media ‘terdiam’ dan tersipu malu apabila Muhammad Shafee antaranya menyatakan bekas Ahli Parlimen Permatang Pauh itu sempat mencubit puting dada Mohd Saiful sebelum melakukan seks luar tabii atau meliwat tertuduh.

“Sebelum meliwat, Anwar meminta Mohd Saiful menyapu krim pelincir K-Y Jelly di bahagian zakarnya sebelum meliwat Mohd Saiful.

“Bagaimanapun, ketika Anwar sedang meliwat Mohd Saiful, tertuduh secara tidak sengaja terpicit botol pelincir tersebut kerana menahan kesakitan yang menyebabkan Anwar ‘naik angin’,” katanya.

Sesi dialog terbuka itu dihadiri lebih 200 orang yang diadakan lebih kurang dua jam dan turut hadir sebagai wakil kerajaan adalah Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin Abu Bakar.

Terus berkongsi lanjut rahsia hubungan ‘intim’ itu yang sebelum ini tidak dibongkarkan kepada umum, Muhammad Shafee menyatakan Anwar turut meminta dan bertanya kepada Mohd Saiful sama ada boleh mengadakan hubungan seks dengan tertuduh pada hari kejadian.

Bagaimanapun, Mohd Saiful telah menolak permintaan tokoh politik itu dan ini menjadikan kes liwat itu sebagai tanpa kerelaan Mohd Saiful pada hari tersebut.

“Seksyen 377B Kanun Keseksaan sekiranya (Mohd Saiful) melakukan hubungan seks luar tabii secara sukarela, akan dihukum penjara maksima 20 tahun.

“Manakala Seksyen 377C Kanun Keseksaan menyatakan jika dilakukan tanpa kerelaan (Mohd Saiful), pesalah boleh dipenjara tidak lebih 20 tahun,” jelasnya.

Dalam perkembangan sama, Muhammad Shafee mengatakan susulan insiden liwat yang berlaku kepada Mohd Saiful pada hari tersebut, dia keesokkan terus menulis surat perletakan jawatan sebagai pembantu Anwar Ibrahim.

Bagaimanapun, Muhammad Shafee menyatakan Mohd Saiful pernah mengaku melakukan hubungan seks bersama Anwar sebanyak sembilan kali. - Malaysia Digest/18/2/15

Berkaitan:

Saiful Dikepung & Disediakan Karipap Selepas 'Bersetubuh'

Gambar FotoKUALA LUMPUR - Susulan mengenai keputusan mahkamah menjatuhkan hukuman bersalah terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam Kes Liwat ll, masih ada yang mempersoalkan 'kekebalan' Saiful Bukhari yang tidak dikenakan sebarang tindakan.

Dalam menjawab persoalan itu, ketua pendakwaraya kes berkenaan, Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah tampil memberi penjelasan terperinci pada sesi dialog bersamanya di Akademi Kepimpinan Kapten Hussein di Kelana Jaya, Selangor, malam tadi.

"Kita sabitkan kesalahan Anwar dalam Seksyen 377 C Kanun Keseksaan yang memperuntukkan penjara maksimum 20 tahun dan minimum 5 tahun.

"Dalam pensabitan kes ini, berlaku liwat tanpa rela iaitu dalam kenyataan Saiful sendiri, dia terpaksa kerana dia dikepung.

"Unit 11-5-1 dan 11-5-2, dimiliki oleh teman baik Anwar. Kalau orang tanya kenapa Saiful tak menjerit? Macam mana dia nak menjerit kalau dua unit itu kawan Anwar yang punya?

"Nak masuk rumah pun 'security' bawa. Ada 'passcode' dan selepas mereka 'bersetubuh' ada orang yang sediakan karipap dan nescafe. Jadi, segala gerak geri Saiful dan Anwar memang dikawal rapi.

"Dalam Seksyen 377 C juga sememangnya, pihak pendakwa memang jatuh dalam kelompok yang tidak bersalah dan tidak boleh dikenakan hukuman.

"Ia dipertimbangkan sebagai gangguan seksual di tempat kerja." tegasnya.

Dalam pada itu, Shafee juga menjawab persoalan terhadap keadaan kesihatan Anwar yang didakwa sakit pinggang dan bagaimana boleh meliwat seorang lelaki muda.

"Dia sendiri yang 'kantoi' tak sakit pinggang. Apabila di soal siasat bila kali terakhir Anwar bersetubuh dengan Wan Azizah, Anwar cakap baru beberapa minggu lepas dan beliau juga disoal mengenai posisi yang dilakukan.

"Jadi, bagaimana seorang yang dikatakan sakit pinggang boleh bersetubuh dan melakukan beberapa posisi dalam hubungan seks?," kata Shafee kepada penonton yang hadir menyaksikan sesi terbuka itu. - Nur Lina Mastura/Malaysian Digest/18/2/15

P/s: Rasanya belum pernah Pendakwa Raya membuat jerayawara untuk "membogelkan" pihak lawannya di mahkamah. Platfom yang digunakan pula ialah pentas musuh politik kepada lawannya di mahkamah. Tidakkah ada menghidu motif mereka dalam hal ini?

Anda nilai kenyataan Shafee ini. Bagi yang mengikuti kes ini sejak awal, anda sudah tentu tidak termakan dengan kenyataan yang tidak masuk akal ini. Bayangkan lelaki berusia 63 tahun meliwat pemuda 23 tahun secara paksa dan perbuatan itu berlangsung sehingga 30 minit kecuali kedua-duanya melakukan aksi terkutuk itu secara rela.

DCM telah banyak menyiarkan kiriman berkaitan dengan kes ini. Kliklah label Drama Liwat II untuk membaca kiriman yang berkaitan yang turut membangkitkan persoalan-persoalan tentang kes ini.

Admin berharap pihak DSAI akan mengambil tindakan lanjut terhadap Shafee dan penganjur program yang memualkan ini.


  1. saiful pun dah mengaku..apalah dakwalah dia kerana bersubahat sama..takkan sedap berdua kena seorang je..mana keadilan?????

    gravatar Comment by Unknown @ Rabu, Februari 18, 2015 4:57:00 PTG      
  2. Sudahl2lah tuan hakim buat tuduhan yg palsu...kalau umor ku panjang Allah izinkan ku ingin lihat kesudahannya ceritanya... Semoga Allah menyabelahi yg benar...Amin.

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Rabu, Februari 18, 2015 9:47:00 PTG      
  3. Roadshow ini menunjukkan masih ramai tidak percaya... Brp byk roadshow kn buat? Saksi doktor pusrawi hakim kata bohong. DNA lain dlm jubor milik misteri hakim tak jawab. Jumpa Najib di banglo duta hakim kata biasa ... Sampel terbuka oleh anggota kata biasa... Mcmna rakyat nk percaya..???

    gravatar Comment by Malaysiabaru @ Khamis, Februari 19, 2015 8:29:00 PG      
  4. Liwat hanya sedap sorang saja..sorang lagi sakit lubang punggung.

    gravatar Comment by lolo @ Khamis, Februari 19, 2015 10:31:00 PG      
  5. Peranan mamak mendeleiar dah berulang persis mcm sejarah Melayu melaka dahulu. Org melayu juga yang hancur bersama agamanya juga tergadai. Sedarlah melayu oii. Perangai melayu menjatuhkan maruah Melayu dan agama Islam.Non muslim dlm. dan luar negara sdg. mentertawakan kita....rakyat juga bertanya.......Adakah msia sebuah negara Islam atau negara SEKULER ciptaan mamak dan Ingeris,,,,,,,,??!!!!#####/?!@#$%^&*()_+??????
    Rakyat bertanya .......................
    Apa peranan Ketua Agama ISL........am..???
    Apa peranan Ulamak (Pewaris Nabi) dlm. Negara ISL......am.....???
    Dlm.kes ini...yang dituduh dan yang menuduh org. Islam.Mngapa undang2 Islam x dilaksanakan ke atas mereka. Mengapa sivil...????? Undang2 civil ciptaan manusia amat rendah kebolehpercayaannya........mamak mendeliar boleh ambil kesempatan di atas kepentingannya,,,,,,,,,,,inilah kesan undang2 sekular yang digunapakai di Msia......sebuah Negara Islam Sekular............Undang2 civil (ciptaan manusia) menjadi sumber rujukan........keputusan sudah dijatuhkan tapi masih banyak timbul persoalan.(/?!?@?#?$?%?^?^?^?&?*?).....mamak mendeliar pula main peranan .............. hancurlah jadinya .......

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Sabtu, Februari 21, 2015 3:40:00 PG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH