Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

, , ,

Isnin, 28 Mei 2012

[Gambar 18 SX] Daripada UMNO untuk Anak Muda Sempena Hari Belia (Basah) Negara 2012


Agak-agaknya apalah yang difikirkan oleh Najib semasa berada di atas pentas itu?

Haji Najib, Hajah Rosmah di belakang!

Kalau tuan mufti sepantas kilat menjatuhkan fatwa untuk perhimpunan BERSIH 3.0, tanpa menyelidik tujuan perhimpunan dan dalang di balik kekacauan yang timbul pada 28 April lalu, maka barisan tuan mufti yang sama perlu mengeluarkan fatwa untuk Himpunan Jutaan Belia 2012 yang dianjurkan oleh kerajaan BN yang begitu terdesak untuk menagih undi orang muda. Ingat akhirat, tuan mufti sekalian!!!

Sumber gambar tertera dan pelbagai
Pengisian rohani? GILA BINGAI!

P/s: Kalau BN terus memerintah, rosak iman dan moral anak muda. Anda mahu hal itu terus berlaku?

Harap-harap tidak jadi begini:

Antara poster SINDIRAN yang dibuat oleh warga FB yang kecewa terhadap program hiburan yang dianjurkan oleh Kerajaan BN untuk anak muda sempena dengan Hari Belia Negara 2012.


KONGSIKAN/SEBARKAN di FB/Twitter/etc



  1. Kami rakyat beragama Islam menuntut pihak Majlis Fatwa Kebangsaan mengeluarkan fatwa segera mengenai pesta lucah yang dianjurkan kerajaan Barisan Nasional.
    Mufti2 terutama Harussani jangan jadi setan bisu. Jangan pandai ambil habuan bulanan aja. Ingat rezki tuan-tuan tu haram andai tidak menjalankan tanggungjawab dengan adilnya dan tuan2 juga tergolong dalam golongan zalim.
    Azab Allah itu amat dahsyat dan ianya benar.

    gravatar Comment by Tajul Muluk @ Isnin, Mei 28, 2012 10:22:00 PG      
  2. BN = Binatang Neraka......sebab tu lah Puak2 ni suka kepada hiburan yang boleh membawa rakyat/muda mudi ke jalan menuju ke neraka..daripada membimbing ke jalan menuju ke syurga/kebaikan disisi Allah..

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Isnin, Mei 28, 2012 1:04:00 PTG      
  3. seni adalah perjuangan anak muda melepas tekanan...

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Isnin, Mei 28, 2012 4:44:00 PTG      
  4. kau ni pengundi atas pagar

    aku x tau apa la ni yang dikatakn pengisian rohani..haih...

    kepada Kerajaan Sekarang Sila Bagi penjelasan apa yang dah berlaku...kenapa ada approval untuk hiburan yang lagha ni...???

    dan untuk MUFTI dan TOKOH agama yang bebas dari mana2 parti politik!sila sila dan sila lah bertindak, keluarkan statement!jangan kau takut kepada kebenaran! amar maaruf nahi mungkar

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Jumaat, Jun 01, 2012 3:54:00 PTG      
  5. bagus... bagus... bagus.... teruskan usaha usaha anda wahai puak-puak pemimpin kerajaan Malaysia... semuga bala-bala yang akan menimpa negara pasti akan menimpa kepala engkau orang semua....jenis manusia tak reti dosa pahala ni...

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Rabu, Jun 13, 2012 1:31:00 PTG      
  6. mufti,pemimpin 2 agama dlm kerajaan x boleh tegur atau beri komen...nt kne pecat.....sbb progrem ni dianjurkan oleh kerajaan.....PM yg rasmikan.....

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Isnin, Jun 18, 2012 11:21:00 PG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH