Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

, , ,

Rabu, 16 Mei 2012

[Video- Wajib Tonton] Nizar Menceritakan Detik Beliau Menerjah Ceramah UMNO yang Menibai Dirinya





Video yang diedit oleh pencacai UMNO boleh ditonton di sini.

Transkrip (lebih kurang):

"Buatkan satu ceramah tajuknya 'Pembohongan Nizar Pembohong Bersiri'. lantak dorang la.

jadi saya pergi menunggu kat sana tu. naik motor yob.saya xda masa Mat Raie cakap tadi saya dengar mereka (umno) cakap duduk depan.saya jangka kira2 saya ada tadi dalam 76 orang dan saya tgk ada ke rupa orang tualang Sekah.

Tak nampak. ada ke rupa orang Kampung Kota. nampak2 Wan tu budak Kampung Batu Berangkai. lepas tu dengar suara belakang 'balik la tan, katanya', orang air hitam labu.lpas tu tepi dia org changkat badak.tau changkat badak? changkat badak pun tak tahu.

orang bukit pekan ada dua orang.ate mane org tualang sekah? yang sedang bercakap masa saya sampai berapi pakai baju merah hanafiah man dia tgh bantai saya tak sedor saya merangkak belakang dia.perlahan2 saya duduk belakang datuk radzi manan. pucat muka dia.

oh awak ke katanya. hanafiah man bila tgk muka saya udah rupe burung cekik jering tau. lepas tu dia tukar terus cerita pasal ambiga.

takkan saya tak boleh dengar ceramah yang membantai saya. datuk radzi manan bisik2 sebelah kata datuk balik la. ape salah dengar. kata dia kalau kami pergi sana dengar dorg bagi tak? dorang bagi saya jawab, lantak la.

lepas tu ada sorang saya kenal nama dia norodin. norodin ni saya kenal sebab dia kawin dengan anak saudara saya nak dijadikan cerita. sempat menyapa dia. mereka cuk cap menangkap gambar

nampak gayanya kalau mereka ingin bercerita mengenai pembohongan saya dihadapan saya lagi la patutt saya diraikan. betul tak?

mereka menyuruh saya keluar. jadi maknanya dalam tu ada benda yang suruh saya keluar. mereka tukar topik pasal ambiga, anwar ibrahim, azmin ali. cerita pasal benda ni.

jadi norodin ni walaupun kuat oleh kerana saya datang dengan sifat ingin dengar dia melayan saya lebih dari dia orang. dah nak kumbah (balik) dia hantar saya naik moto. insya Allah malam ini kita berdoa esok dia keluar Umno. -Kredit: JKKK Fan Club


P/s: Salut DS Nizar!



Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH