Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

,

Khamis, 21 Januari 2010

"Mangsa" LIWAT Paling Cool!


(klik untuk besarkan imej)

Pemuda tinggi lampai dan muda perkasa ini mendakwa dirinya diliwat oleh orang tua yang berumur 60 tahun, Tidak payah tulislah nama orang tua itu, semua orang tahu, lagipun pertuduhan kali ini bukan yang pertama, tetapi kali kedua. Jika betul, hebat lelaki tua itu kerana dapat "menewaskan" lelaki tinggi lampai dan muda perkasa ini!

Pemuda ini juga dikategorikan sebagai "mangsa" rogol merangkap mangsa liwat paling cool pernah saya ketahui. Tidak pernah lagi ada "mangsa" rogol/liwat yang begitu menonjol seperti pemuda ini. Mangsa rogol/liwat yang lain takut hendak tunjuk muka. Mungkin sebab malu atau trauma. Yang ini lain daripada yang lain. Pemuda ini bukan sahaja mempunyai akaun di Facebook, malah menulis blog tentang perjalanan kesnya di mahkamah. Malah cerita pemuda ini turut mempunyai halaman di Wikipedia. Lebih hebat, pemuda ini pernah bersumpah laknat di Masjid Wilayah Persekutuan mengaku dirinya diliwat oleh seorang tua yang berumur 60 tahun.

Walaupun 1Malaysia heboh tentang cerita "tiada penetrasi di tempat itu", tetapi dia tetap "maintain" mempertahankan dakwaannya. Itulah yang membuatkannya lebih cool.

Di blognya, pemuda ini meminta orang ramai mendoakan dan memberikan bimbingan kepadanya. Katanya:
Hari Kebenaran yang dinanti-nantikan oleh seluruh rakyat Malaysia bakal tiba. Syukur kehadhirat Allah s.w.t kerana dengan Izin-NYA, saya masih lagi dapat bertahan untuk meneruskan perjuangan hingga ke hari ini.

Dalam meniti hari-hari terakhir episod penantian yang bakal menjangkau satu tahun setengah
ini, persiapan rapi perlu dilakukan bagi memperlengkapkan diri sebelum masuk ke gelanggang perbicaraan nanti. Akan tetapi, pada hemat saya persiapan yang dilakukan secara bersendirian mesti banyak kelemahan-kelemahannya.

Maklumlah, ilmu pun tidak secukup mana dan ini baru pertama kali saya akan beri keterangan di mahkamah.

Justeru, saya dengan rasa rendah diri ingin memohon jasa baik anda bagi memberi bimbingan(tips2) persiapan perbicaraan dari segi psikologi, spiritual, kekuatan rohani, perundangan, bahan bacaan, cara-cara memberi keterangan, menjawab soalan, atau ilmu-ilmu yang sepatutnya
bagi memantapkan diri saya apabila di mahkamah kelak.

Kepada yang sudi membimbing , bolehlah menghantar kiriman anda ke alamat email
HariKebenaran@gmail.com , diruangan komentar entri ini, atau di Facebook saya
Bimbingan apa, Yob? Tip apa, Yob? Bimbingan atau tip bagaimana hendak mematahkan hujah peguam bela? Kalau anda di pihak yang benar, tidak perlu bimbingan Yob. Sampai muntah darah sekali pun peguam orang tua itu berhujah anda boleh menang. Lainlah kalau....

Kalau di Barat, orang di sana sibuk bercerita tentang "Judgement Day" & "2012". Pemuda ini sibuk bercerita tentang "Hari Kebenaran". Sebenarnya, bukan dia sahaja yang hendak tahu tentang kebenaran. Saya pun hendak tahu. 1Malaysia pun hendak tahu. Bak kata orang tua-tua yang kini menjadi motto pemuda ini: Yang HAK Pasti BERDIRI, Yang BATIL pasti JATUH!

Sebelum kebenaran yang ditunggu-tunggu oleh dia dan rakyat 1Malaysia muncul, rasanya lagu Meet Uncle Hussein, Drama King layak ditujukan untuk "mangsa" liwat paling cool di Malaysia ini.

Er...mana lagunya? Belilah di kedai. Tak pun tunggulah stesen radio memutarkan lagu itu.


Berkaitan:

Tidak mengapa, pasti ada hikmahnya - Mohd. Saiful Bukhari
KUALA LUMPUR 20 Jan. - "Tidak mengapa, pasti ada hikmahnya."

Itu reaksi Mohd. Saiful Bukhari Azlan, pengadu kes liwat Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim sebaik sahaja mengetahui mahkamah menangguhkan tarikh perbicaraan kes itu ke bulan depan.

"Saya akan terus berdoa, istiqamah dan sabar," katanya ringkas di dalam laman sosial Facebook bagi mengulas perkembangan terbaru kes liwat membabitkan dirinya itu.
Menarik:
* Saiful Bukhari: UMNO Nak Buat Agama Baru ke?

  1. TAK STIM PUN
    ADA GAK ORANG PERCAYA

    TAK STIM PUN
    APA LAGI NAK KELUAR MAZI

    gravatar Comment by b.r.u.t.a.l.s.o.l.o @ Jumaat, Januari 22, 2010 1:55:00 PG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH