Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

, ,

Khamis, 15 September 2011

[Kemas Kini] Remaja SEBARKAN Aksi Seks kepada Penduduk Kampung dan Ibu BapaTeman Wanitanya


Sekadar hiasan.
Seorang remaja lelaki di Melaka mengedarkan video klip yang memaparkan dirinya mengadakan hubungan seks dengan teman wanitanya, seorang remaja bawah umur kepada beberapa individu di sebuah kampung di Kampung Pengkalan di Alor Gajah lapor Daily Chili.

Menurut sumber, budak lelaki itu, dipercayai berusia 16 tahun, bertindak mengedarkan klip berikut selepas bertengkar dengan teman wanitanya yang berusia 14 tahun.

Antara individu yang menerima  klip tersebut melalui perkhidmatan multimedia (MMS) termasuklah jiran keluarga teman wanitanya dan pemimpin masyarakat di kampung tersebut.

"Apabila saya melihat klip tersebut, saya memutuskan untuk memberitahu ibu bapa remaja perempuan itu. Saya rasa remaja lelaki itu mengedarkan klip itu dengan sengaja kerana marah  terhadap teman wanitanya," kata seorang penduduk berusia 48 tahun.

Klip video itu didakwa dirakam ketika pasangan itu mengadakan hubungan hubungan seks di sebuah hotel bajet di Melaka beberapa bulan lepas.

Difahamkan ibu remaja perempuan berusia 39 tahun  menerima klip tersebut pada pukul 8:00 malam pada hari Selasa dan terkejut melihat anaknya yang melakukan hubungan intim dengan teman lelakinya.

Remaja perempuan itu mengaku mengadakan hubungan seks dengan teman lelakinya di sebuah hotel. Susulan itu, ibu remaja terbabit telah membuat laporan polis pada hari yang sama.

OCPD Alor Gajah Supt Umar Ali Saifuddin memaklumkan bahawa pihaknya kini menyiasat kes tersebut.-DCM

P/s: Habis terbarai budak-budak sekarang!


Kemas Kini (16/9):

Dua berita yang berbeza maklumatnya. Anda baca berita yang saya terjemahkan daripada Daily Chili di atas dan baca pula berita yang petik dari Sinar Harian. Perbezaan maklumat dalam kedua-dua berita tersebut amat mengelirukan terutama dari segi umur suspek dan MMS yang dihantarkan kepada ibu teman wanitanya dan orang kampung.

Hantar gambar memalukan

[SH] AYER KEROH – Seorang ibu terkejut apabila menerima khidmat pesanan multimedia (MMS) memaparkan gambar mengaibkan anak gadisnya di rumah mereka di Kampung Pengkalan, Alor Gajah, dekat sini, baru-baru ini.

Gambar anaknya yang sedang tidur dengan baju dalam dan ditutup dengan selimut sehingga paras dada itu diterima dari nombor tidak dikenali.

Menurut sumber, wanita terbabit bertanyakan kepada anak gadisnya berusia 14 tahun itu sebelum anaknya membuat pengakuan pernah bertemu seorang lelaki dan diba:wa ke sebuah hotel di bandaraya Melaka.

Timbalan Ketua Polis negeri, Senior Asisten Komisioner Shah Gzali Khan Shadat yang mengesahkan kejadian itu berkata, wanita terbabit membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK), Bukit Beruang pada pagi 13 September lalu.

“Ibu mangsa menerima MMS beberapa hari sebelum membuat laporan di IPK pagi Selasa lalu. Suspek sudah pun ditahan di kediamannya di Alor Gajah, semalam (kelmarin).

“Suspek berusia 22 tahun dan bekerja sebagai pemandu lori itu dipercayai kenalan kepada abang mangsa dan mereka tinggal sekampung,” katanya kepada Sinar Harian di sini, semalam.

Menurut Shah Gzali, suspek kini ditahan reman bermula hari ini dan disiasat di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol dan Seksyen 509 Kanun Keseksaan kerana mengedarkan gambar lucah.

  1. jgn marah.. nikahkan je...repot polis pun benda dah jadi bubur...setakat tangkap dan hukum pun apa gunanya..anak awak dah dibuburkan

    gravatar Comment by perjalanan pulang @ Khamis, September 15, 2011 9:36:00 PG      
  2. "Saya rasa remaja lelaki itu mengedarkan klip itu dengan sengaja kerana marah terhadap teman wanitanya,"...

    mau xmarah...
    klu aku pun aku marah..
    sebab udah xnak isap..
    slalunya... stiap kali bertemu berjumpa... dan2... mintak isap.. huhu !!

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Khamis, September 15, 2011 6:46:00 PTG      
  3. Takpo sekolah Ali Rustam terima pelajar camni...bala ni boh!

    gravatar Comment by pokku(putrajaya) @ Isnin, September 19, 2011 12:37:00 PTG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH