Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

,

Sabtu, 13 Ogos 2011

Lina Joy MURTAD di Wilayah Persekutuan, Jajahan Kerajaan Pusat, Syabas UMCO!!!!






Saya petik:

[Malaysia Waves] This is to certify that AZLINA BT JAILANI (LINA) child of JAILANI BIN SHARIFF and his wife KALTHUM BIN OMAR born at Selangor date of Birth 08 January 1964 was baptized in CHURCH OF OUR LADY FATIMA-BRICKFIELDS KL on the 11 May in the year of our Lord 1998.

In the Name of the Father
and the Son
and of the Holy Spirit

Duty of Parents & Godparents You are responsible that this child be educated in the Faith, furthermore, it is your duty to bring up this child to live the Faith by observing God's Commandment as Christ taught us, namely loving God and your neighbor. Godparents are to help parents in their duty as Christian mothers and fathers.

Godfather: S.S. Santiago
Godmother: Rosy Doraisamy
Minister of Baptism: Joseph A. Pereira

Stamp of Church:
Church of Our Lady Fatima,
Jalan Sultan Abdul Samad,


Di atas adalah sijil baptis Lina Joy. Kelihatan Lina Joy menjadi murtad di Wilayah Persekutuan (Jalan Sultan Abdul Samad). Saya tidak hairan kerana di Wilayah Persekutuan, murtad tidak menjadi kesalahan. Dengan kata lain, di Wilayah Persekutuan, UMNO telah menghalalkan murtad.

Buktinya? Sila rujuk kepada Akta Kesalahan Jenayah Syariah (Wilayah-Wilayah Pesekutuan) 1997 (Akta 559). Akta tersebut tidak meletakkan murtad sebagai salah satu yang dianggap jenayah

Siapa yang luluskan akta ini? Bukan Ambiga, bukan Bar Council, bukan Gereja Methodist. Yang luluskannya ialah UMNO.

Maka, tak hairanlah Lina Joy yang berasal dari Selangor memilih Wilayah Persekutuan untuk murtad.

Terima kasih UMNO kerana memudahkan murtadnya Lina Joy.

Kita juga jangan lupa bagaimana Muhyiddin Yaasin menukar hari cuti di Johor dan Perlis dari hari Jumaat kepada hari ibadah agama Kristian.
Tulang Besi


P/s: Masih tidak percaya bagaimana sikap UMCO terhadap murtad? Ada pemimpin mereka menggunakan agama untuk kepentingan politik semata-mata. Kalau mereka sayang akan agama sudah lama undang-undang pencegahan murtad dikuatkuasakan di negara ini.


Berkaitan:
 
 
 

  1. Salam..
    Berkenaan dgn DUMC neh gua ada petunjuk utk lu org survay..
    Sila kunjungi Bolg Ibnu Yaakob(Dajjal:King of the world Conspiracy)
    Cuba lu org semak setiap komen yg datang dari pengomen yg menamakan diri mereka sebagai "Damansara Youth"
    dlm topik2 tertentu blog ini..
    Diorang (Damansara Youth)neh selalu sgt mengganggu Blog Ibnu Yaakob dgn kata2 Provokasi dan meremehkan umat Islam di Malaysia..
    Diorang neh dgn poyonya mengatakan bahawa Diorang neh kuat dan tak terlawan dek kita..
    Cer survay,mana tau jika ada petunjuk2 tertentu tentang Damansara Chronicals neh sampai budak2 youth diorang berani langgar blogger2 pro Islam kita bro..

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Sabtu, Ogos 13, 2011 5:47:00 PTG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH