Unik, Iklan Pujuk Kekasih
Beijing Seorang ahli perniagaan menempah iklan di sebuah akhbar arus perdana di sini semata-mata untuk meminta maaf daripada kekasihnya.
Lelaki yang dikenali sebagai Scott Xu itu menempah empat muka surat iklan di akhbar Beijing Youth Daily pada keluaran Khamis lalu.
Pada muka surat pertama memaparkan gambar lelaki itu bersama kekasihnya dan pada muka surat kedua menyiarkan sepucuk surat permohonan maaf yang ditulis dalam bahasa Inggeris.
Antara kandungan surat itu: “Kepada Xuan, hari ini mungkin hari yang biasa, tetapi sangat bermakna untuk kita. Saya memohon maaf kerana sering menyakiti kamu dan saya yang akhirnya terluka.
“Saya mahu kamu tahu bahawa kamu sangat penting dalam hidup saya dan saya sangat mencintai kamu. Tiada siapa yang boleh memberikan cinta seperti kamu yang sangat unik dan istimewa,” katanya.
Untuk dua muka surat seterusnya, Xu hanya menulis beberapa patah perkataan kepada kekasihnya.
Pada muka surat ketiga hanya tertera mesej: Saya membiarkan muka surat ini kosong” dan di muka surat terakhir “Kerana saya tidak tahu untuk menulis apa lagi”.
Menurut wakil Xu, ahli perniagaan itu membelanjakan 600,000 yuan (RM353,907) untuk menempah iklan berkenaan.
Ahli perniagaan itu dilaporkan mahu memujuk kekasihnya selepas mereka bertengkar baru-baru ini.
Difahamkan, pasangan itu baru bercinta selama tiga bulan. -Harian Metro/5/4/15
Leave a comment
Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.
Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.
Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!
PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).
Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.
Terima kasih.