Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

Rabu, 23 Mac 2011

[Video - Wajib Tonton] ENAM Alasan Pelakon Porno Itu Bukan Anwar Ibrahim!


Sekadar hiasan.


Saya petik:
KUALA LUMPUR - Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR dan Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul memberikan enam sebab mengapa beliau yakin lelaki dalam video klip yang dipertontonkan kepadanya bukan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Melalui kenyataan akhbar yang disiarkan dalam blog Anwar Ibrahim, Johari mengariskan bahawa pelaku seks itu bukan Anwar berdasarkan:

1. Pada awal rakaman, terdapat seorang lelaki lain yang sedang menguruskan rakaman video pada ketika orang yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim masuk ke dalam bilik. Sewajarnya orang itu (yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim) sedar bahawa perlakuannya akan dirakam. Mustahil sesiapa yang waras akan melakukan adegan sedemikian kecuali dia diupah.

2. Tempoh masa rakaman yang menunjukkan muka si pelaku adalah terlalu pendek. Ditambah dengan rakaman yang dibuat di dalam hitam putih; menyukarkan untuk betul-betul mengesahkan identiti si pelaku.

3. Bahu si pelaku terlalu lebar dan tegap berbanding bahu Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

4. Bahagian belakang si pelaku (punggung) juga berisi dan jelas berbeza dengan tubuh badan Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

5. Di akhir adegan, si pelaku bangun dan tubuh badannya dirakam dengan jelas. Perutnya adalah buncit dan terlalu besar jika dibandingkan dengan perut Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

6. Warna kulitnya adalah terlalu cerah dan hampir tidak dapat dibezakan dengan warna kulit wanita terlibat.

Johari mendakwa, Bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik dan seorang ahli perniagaan yang juga merupakan Datuk T, Datuk Eskay Shazril Abdullah bersamanya ketika beliau dipertontonkan klip berkenaan di Hotel Flamingo Ampang pada Isnin lalu.... - Arshad Khan



  1. mcm2 penemuan luar biasa skarang nih.. jom tgk!!

    gravatar Comment by penemuan luar biasa.. @ Rabu, Mac 23, 2011 9:11:00 PTG      
  2. KAHKAHKAH.. SAH SAH DIA PUN PERNAH KENA KUNYIT DGN ANWAR! HAHAHA.. SBB TU DIA TAU BENAR.. PUNGKOK SAIZ BERAPA PUN TAU.. HAHAHAHHA KAHKAHKAHKAH...

    gravatar Comment by MANGKUK JAMBAN @ Jumaat, Mac 25, 2011 9:22:00 PG      
  3. Anuar kan Public figure.Orang yang sering tegok dia dari dekat tak perlu buka pakaian pun boleh nilai susuk badan dia,tegak macam nana sudah tentu boleh buat perbandingan.Mangkok jamban ni Ketawa besar Kenapa?Gile ke apa apa bila orang yang kenal Rapat dgn Anuar kata kan sedemikian.Malu lah sikit nampak sangat awak banggang,saya buka sokong Anuar tetapi saya sokong Fakta yang benar.Nampak sangat sekarang ini UMNO/Bn dan jadi POLITICAL OVER DOSE" dah tengelam punca sampai politik punya hal dah tak kenal had dan batas kemanusian.Aib orang yang cuba di Fitnah kan.Kalau ia pun benar tapi mengaibkan peribadi orang mana mana manusia sekali pun tak kira Kafir ke Islam tetapi , pemimpin atau rakyat biasa mendedahkan aib peribadi haram hukum nya dan di laknati Allah apatah lagi kalau perkara itu tidak betol dah jadi fitnah besar yang akan memakan diri.Bayangkan kalau saya ambil gambar Mangkok Jamban yang sedang mandi bogel dan Dedahkan pada UMUM apakah "Sdr Mangkok jamban tak rasa Malu.Apatah lagi kalau saya dedah gambar bogel orang lain yang hampir serupa dengan Mangkok Jamaban "dan siarkan dalam Internat dan sebutkan ini Muka Mangkok Jamban"Apakah Mangkok Jamaban tak akan marah atau rasa malu.Apatah lagi mengaibkan peribadi orang yang di kenali Umun untuk capai cita cita nafsu politik semata mata untuk dapat kuasa.Mangkok Jamban jangan Lah Ketawa.Patut insaf.Kita ada generasi yang akan datang yang perlu didik.Apakah kita mahu cara yang dememikian menjadi budaya dalam bangsa kita.

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Ahad, Mac 27, 2011 11:56:00 PTG      
  4. Kepala otak MANGKUK JAMBAN memang penuh taik babi...

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Isnin, Mac 28, 2011 4:29:00 PTG      
  5. Tangan berbulu........geng mamak nie

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Ahad, April 03, 2011 11:18:00 PG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH