Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

, ,

Rabu, 23 Mac 2011

Wow, Betina Ini Dakwa Ada 18 Video Seks "Anwar Ibrahim"! Polis Tolong Siasat Kenyataan Betina Ini!



Saya petik:
[SH] ALOR SETAR - Bukan satu tetapi 18.

Itulah jumlah rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin pembangkang.

Individu yang mendakwa demikian, Ummi Hafilda Ali berkata, apa yang didedahkan oleh seseorang dikenali sebagai 'Datuk T' kepada wartawan di Hotel Carcosa Seri Negara di ibu negara kelmarin, adalah satu daripada 18 rakaman itu.:

"Bukan itu saja, sebenarnya ada lagi," kata Ummi Hafilda, kemudian mengakui beliau tahu siapa dalang di sebalik pembikinan video berkenaan.

Menurutnya, dalam video itu, individu terbabit bukan sahaja melakukan hubungan seks dengan beberapa wanita termasuk pelacur, malahan juga lelaki.:

"Sebenarnya, saya sudah tahu mengenai perkara ini 13 tahun dulu lagi," katanya pada sidang media sejurus selepas permit ceramahnya yang dijadualkan di Dewan Orang Ramai Taman Wira Mergong, di sini, semalam dibatalkan pada saat akhir akibat bantahan Kerajaan Negeri.

Menjawab pertanyaan, Ummi Hafilda berkata, beliau tidak mendedahkan mengenai hal itu sebelum ini kerana masa belum sampai.

"Sekarang adalah masa yang sesuai untuk didedahkan supaya rakyat sedar mengenai tembelang pemimpin berkenaan," katanya.

Ditanya sama ada kemunculan video seks itu ada kaitan dengan pilihan raya Sarawak, Ummi Hafilda berkata, adalah tidak wajar mengaitkan isu itu dengan pilihan raya, kerana yang lebih penting adalah pelaku dan apa yang didedahkan.

Mengulas mengenai penafian Ketua Umum Pakatan Rakyat (PR), Datuk Seri Anwar Ibrahim mengenai pembabitan beliau dalam skandal seks yang didedahkan kelmarin, Ummi Hafilda berkata, Anwar harus bertindak lebih tegas sekiranya individu yang dimaksudkan itu bukan dirinya.

“Jika pelaku itu kata ianya fitnah dan dakwaan itu tidak betul, konon ada konspirasi menjatuhkannya, saya sarankan dia buat laporan polis atau saman malu terhadap Datuk T. Negara kita ada undang-undang dan sistem kehakiman yang telus, biar beliau diadili seadilnya,” katanya.

Ummi Hafilda turut mempertikai keengganan Anwar membuat laporan polis, termasuk menyerahkan sampel profil DNA yang berkaitan dengan perbicaraan kes liwatnya, jika beliau berada di pihak yang benar.

Usahlah berlakon lagi, jangan asyik putar belit fakta, buktikan diri tidak bersalah. Saya baru dedahkan 40 peratus sahaja apa yang saya tahu, dan banyak lagi bukti lain yang saya ada dan akan didedahkan jika Anwar terus buat helah,” katanya.

Ummi Hafilda turut mencabar Anwar dan Timbalan Presiden PKR yang juga abang kandungnya, Azmin Ali supaya membuat sumpah laknat di masjid bagi membuktikan kebenaran.

“Saya juga ada ‘peluru berpandu’ yang boleh jatuhkan gabungan Anwar-Azmin, namun sebagai adik, saya masih ada perikemanusiaan pada abang saya. Namun jika mereka terus menerus berdegil, saya putuskan untuk buat siri jelajah dan dedahkan dalam ceramah,” katanya.

 P/s: Betina ini telah mendedahkan kepada umum bahawa dia wajar disiasat isu video seks "Anwar Ibrahim. Dia mendakwa bahawa ada 18 video seks "Anwar Ibrahim". Bagaimana dia tahu tentang hal ini? Adakah dia pernah menonton video seks itu?

Apabila membaca pengakuan betina ini, timbul persoalan, adakah Datuk T dan betina ini dalam satu kumpulan yang sama?

 Polis tolong siasat kenyataan betina ini!

  1. Andainya Pengakuan sibetina ini benar..... Pehak Polis wajib menangkapnya kerana memiliki Vidio Lucah di bawah Seksyen 292 Kanun Kesiksaan..... Kalau takut nak tangkap " Letak sahaja Jawatan "

    gravatar Comment by MIBU BULAN. @ Rabu, Mac 23, 2011 1:54:00 PTG      
  2. kalau ada 18 ke 30 ke, kenapa sakit hati sangat. Suka hati oranglah nak buat berapa banyak. Orang lain tak jahat ke, yang mengata tu tak jahat ke ? dedahkan aib orang tu bagus sangat ke, boleh masuk syurga? Orang yang bunuh orang pun tuhan ampun dosa

    gravatar Comment by perjalanan pulang @ Rabu, Mac 23, 2011 4:26:00 PTG      
  3. sahhhhhhhhh...betina ni antara dalangnya...sbb dia tau pasal cite atau video ni sejak 13 tahun yg lepas sdgkan video ni di katakan tarikh di rakamkan pada FEB 2011...perhhhhh...ko mmg dasat la ummi...Qasaf ko teramatlah tingginya....ptuihhhh

    gravatar Comment by bunbinban @ Rabu, Mac 23, 2011 8:27:00 PTG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH