Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

,

Khamis, 18 Februari 2010

Zul Nordin Penipu?


Opsss...bukan saya yang kata. Sila baca lanjut penjelasan Setiausaha Agong Parti KeAdilan Rakyat di bawah ini.

Semalam saya terbaca kenyataan YB kontroversi ini berkaitan dengan usaha "firaun kecil" yang didakwanya mahu menghapuskan dasar agama Islam, Raja, dan bahasa Melayu. Betulkah dakwaan ini? Sedangkan berkali-kali pakatan pembangkang mengeluarkan kenyataan untuk mempertahankan apa-apa yang sudah tertulis dalam Perlembagaan. Lagipun hal ini bersangkutan dengan Perlembagaan, dia sendiri tahu prosedur yang perlu dilalui untuk meminda sebarang perkara yang tercatat di dalamnya.

Minta maaf, bertanya: Adakah ini usaha untuk terus mengekalkan pengaruh saudara untuk pilihan raya umum ke-13 nanti? Persoalan ini berdasarkan tanggapan berkaitan dengan pasukan 3 Adun "bebas" yang melompat di Perak kini dianggap sebagai "penderhaka" oleh pengundi di sana dan mungkin kehilangan peluang untuk terus bertanding di DUN masing-masing pada pilihan raya umum akan datang.

Teruskan bacaan anda:

[FMT] PKR secretary-general Saifuddin Nasution has turned the tables on controversial fellow MP Zulkifli Noordin and accused him of ‘lying’ about the selection of the date for the latter’s disciplinary hearing.
Speaking to FMT, Saifuddin said Zulkifli was given notice on Feb 8 to attend the disciplinary hearing which was fixed for today (Feb 18).

He had ample time to revert to us but chose to inform the party that he could attend the hearing just hours before his flight to South Korea yesterday for a leadership conference,” said Saifuddin.
Saifuddin also dismissed Zulkifli’s allegation that the party was well aware of his trip and that it had deliberately fixed it such that the date clashed with his trip.
Saifuddin said: “The invitation was sent out by a Korean body to all parliamentarians. The invitation was optional. Those who had spare time on their hands were free to go.
“We could not know which MP would want to go and when they would leave. Zulkifli is not telling the truth. But for (direct) language, I would say he was lying.
Zulkifli yesterday questioned the motive of the PKR disciplinary board in fixing the date of his hearing for today despite the fact he would be in Korea attending the leadership conference until Feb 25.
The Kulim-Bandar Baru parliamentarian claimed the selection of the date was maliciously done and several of his party colleagues were out to topple him.
However, Saifuddin said the party was keeping its options open when asked if the disciplinary board would proceed without Zulkifli’s presence.
“They have a standard procedure and clear guidelines and I believe board members would be judicious when arriving at a decision on this matter,” he said.
“It is possible for the board not to go on without Zulkifli’s presence but at the same time it is also possible for them to proceed with the hearing based on the evidence gathered thus far.
“As secretary-general, I can say that the board is professional when it comes to tackling these types of cases as it is not the first time they have handled such matters,” he said.
Saifuddin was also asked to comment on Zulkifli’s allegation that the party is not taking any action against PKR Wangsa Maju MP Wee Choo Keong and Zaid Ibrahim for their public criticisms against other Pakatan colleagues.
“How would he know that we are not taking any action against these two?” he retorted.

Berkaitan:

* Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu dakwa pembangkang mahu hapus dasar agama Islam, Raja dan bahasa Melayu
* PKR disciplinary panel will meet on Zulkilfi today

  1. zul nordin ayam punoh manusia haprak

    gravatar Comment by pocket men @ Isnin, Oktober 31, 2011 8:12:00 PTG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH