Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

Khamis, 4 Februari 2010

[Kemas Kini] LIWAT 2: "Can I f**k you?"


Terkejut saya apabila terlihat dan terbaca frasa "Can I f**k you?" seperti yang dinyatakan oleh mangsa liwat di mahkamah semalam sebelum sesi itu ditamatkan dan disambung pada pukul 9.30 pagi ini. Persoalannya, benarkah Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata begitu? Ini dah macam skrip filem "tut". Seorang budiman begitu bersopan santun meminta untuk "tut". Tunggu skrip selanjutnya!

Yang berikut ialah kronologi perbicaraan semalam yang dipetik dan ditampal dari Malaysia Kini:

....
5.30pm: Anwar meninggalkan mahkamah di tengah-tengah laungan "reformasi", "hidup rakyat", "bebas Anwar".

4.50pm: Karpal memohon supaya baki keterangan Mohd Saiful dibuat secara tertutup. Hakim Mohamad Zabidin bersetuju dan menangguhkan prosiding sehingga jam 9.30 pagi esok.

4.45pm: Mohd Saiful mendakwa dia menyerahkan beberapa dokumen kepada Anwar dan Anwar berkata: "Can I f*** you?"


4.40pm: Walaupun hujan lebat, para penyokong Anwar brerhimpun dekat pintu masuk komplek mahkamah. Dua penyokongnya kelihatan memakai topeng Najib dan Rosmah. Polis mengeluarkan amaran tangkap.

4.30pm: Mohd Saiful berkata dia diarahkan pergi ke kondominium Desa Damansara pada jam 2.30 petang, untuk membincangkan dengan Anwar mengenai urusan tugasnya.

4.15pm: Peguam Karpal Singh membuat bantahan kerana laporan polis menyebut kejadian liwat itu didakwa berlaku pada kira-kira jam 6 petang, yang berbeza dengan waktu yang tercatat pada kertas tuduhan.

DPP Mohd Yusof menjawab banyak insiden yang berlaku. Katanya, laporan polis itu merupakan bukti utama, yang membawa polis melakukan penyiasatan.

4.05pm: Mohd Saiful berkata Anwar mengambilnya bekerja antara bulan Mac dan Jun tahun berkenaan.

Walaupun surat peletakan jawatannya menyebut dia berbuat demikian kerana malas dan tidak berdisiplin, Mohd Saiful berkata motif sebenarnya ialah kerana tidak tidak tahan lagi diliwat seperti dalam tuduhan tersebut.

Laporan polis Mohd Saiful yang dibuat di hospital besar Kuala Lumpur bertarikh 28 Jun 2008, diserahkan sebagai bahan bukti.

4.00pm: Mohd Saiful berkata, dia bekerja untuk Anwar sebagai seorang sukarelawan seminggu sebelum pilihan raya umum Mac 2008, dengan gaji RM1,000.

Selepas pilihan raya tersebut, dia menjadi pengawai khas, dengan tugasw mengatur perjumapan dengan ahli-ahli parlimen BN yang berkemungkinan melompat parti.

3.55pm: Mohd Saiful menceritakan mengenai latar belakang pendidikannya kepada DPP kanan DPP Mohd Yusof.

Katanya, dia tercicir dari Universiti Tenaga kerana keputusannya yang teruk.

Dia kemudiannya menunjuk ke Anwar ketika diminta mengecamnya. Anwar tidak memandang ke arahnya.

Sebelum itu, ketika Mohd Saiful melangkah ke kandang saksi, kedengaran seseorang melaung "taubatlah", menyebabkan mukanya berubah....


Berkaitan:
Kemas Kini 4/2

Saya baca suatu kiriman yang menarik tentang hal di atas. Dari blog Niamah. Saya salin dan tampal di bawah ini tanpa sebarang editan. Sambil gelak ketawa, tolong fikirkan logiknya. Bernas!

Mohd Saiful Bukhari Azlan, who took the stand at the High Court as the prosecution’s first witness, testified that when he first met Anwar at a condominium in Damansara Heights in 2008, the PKR de facto leader had asked him: “Can I **** you today?”
Wah! Anwar must have really been horny that day. Meeting a stranger and right away, "Can I FUCK you today?"
Saiful’s use of the profanity was greeted by sniggers and murmurs from those in the public gallery.
Well at least some people in the courtroom have a sense of humour or more likely they were tickled at hearing the word FUCK which is so often misused and misunderstood. And banned.

When asked by the prosecution about his immediate reaction to the request by Anwar, Saiful replied that at that point of time he felt “angry and scared.”
Okay, quite natural to feel that way. Of course, if somebody you met for the first time asked to fuck your ass wouldn't you get angry?

“I was angry and scared.. I refused to do so, to which Anwar became angry,” said Saiful.
Very good.

The complainant also alleged that the former deputy prime minister had offered him money in exchange for the sexual act, to which he also “refused”.
Good. Any God-fearing man would have done the same. Well done!




“I repeated what I had said and told him that I cannot bear to do it.”

Okay, okay we get the point. Thank you.

Anwar had then “ordered” him to proceed to the guest room where Saiful then stripped and donned a towel before the opposition leader hugged him.
Huh? Hahahahaha...you got to be kidding me. Right? After being angry and scared and refusing payment from the man you then proceed to the bedroom and strip down to a towel? Man! How scared were you? Not enough to protect your ass I guess.

But thanks for the laugh of the day la. Terima Kasih.

NIAMAH!!!

Baca juga tentang tulisan yang mempersoal betapa mudahnya pemuda berdahi lebam ini menyerahkan buntutnya. Ini kes liwat secara paksa atau liwat secara rela? Skrip tidak mantap langsung!

  1. Oit..mane slogan 'RAKYAT HAKIM NEGARA' nih. Da cmpk dlm tong sampah ker puak2 PKR? Ape pasal plak nak wat tetutup-tutup plak? Rakyat nak tau jgk. Barula bole kite boleh menilai betulker tuduhan si Saiful yg korg dok kate fitnah tu.

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Khamis, Februari 04, 2010 9:06:00 PG      
  2. liwat secara paksa atau sukarela..
    ia tetap liwat. klau camni orgnya atau calon PM pilihan rakyat...
    nak tergelak aku...
    aku rasa tak payahlah nak tegakkan
    benang yg basah lagi..
    aku nampak saiful lebih berani..
    'berani kerana benar'

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Sabtu, Februari 06, 2010 1:07:00 PTG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH