Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

,

Rabu, 21 Disember 2011

[PANAS] Blogger Pro-UMCO MENANGIS Sampai MERAH MATA Kerana ADAM ADLI



Aduhai! 

Macam mana nak menaip apabila mulut masih berdekah-dekah ketawa, tangan menepuk-nepuk meja?

Anda bacalah apa-apa yang ada. Tidak perlulah saya menambah kesedihannya. Air mata jurublog ini pun sudah habis sebab menangis kerana Adam Adli.


P/s: Dalam sedih-sedih, saya nak ingatkan jurublog penyokong tegar UMNO ini bahawa duit yang menanggung mahasiswa di negara ini adalah duit rakyat. Duit rakyat itu bukan duit poket kerajaan Najib. Kerajaan sama ada BN atau PR hanya diamanahkan untuk mengurusnya.

Janganlah emosi sangatlah bro, simpan air mata jantan itu. Kalau Kerajaan BN di landasan yang betul, bukan sahaja mahasiswa sokong, DCM pun sokong. Bak kata TG Nik Aziz, kalau hari ini UMCO ikut Islam, maka hari ini juga PAS bubar.


  1. Bhai DCM...

    Jurublog tue memang goblok.. dier ingat semua duit yang ader dalam Perbendaharaan Malaysia tue milik UMNO.... wei... hahaha... UMNO mana ader duit... PWTC tue pon utang masih tak abis lagie... hahahaha

    Gua kesian sungguh kat Jurublog tue... UPSI diujudkan adalah kesinambungan daripada IPSI dan MPSI.... dan ianya dulunya dibina dengan duit Kerajaan British.... Takkan Kerajaan British pon pakai duit UMNO jugak ker? Hahahaha... kayu.. kayu...

    UMNO mana ader duit la bhai.... Tunku dulu pon mintak sedekah ngan orang kampung buat modal nak pi England... UMNO mana ader duit.... hahaha

    gravatar Comment by C++ @ Rabu, Disember 21, 2011 5:03:00 PTG      
  2. Bila kita komen kata KETURUNAN LEMBU ada yang marah.Tapi memang dah sah KETURUNAN LEMBU.
    Allah SWT mengurniakan AKAL kepada MANUSIA saja.
    So...lu pikirla sendiri!!!!!

    gravatar Comment by batu pelangi/BZ @ Rabu, Disember 21, 2011 6:11:00 PTG      
  3. Yong tergelak baca N3 DCM kali ni. Apa punyer baghal blogger tu? Dalam zaman millenium ni masih fikir duit untuk bebudak belajar tu duit umno?

    gravatar Comment by Yong @ Rabu, Disember 21, 2011 8:25:00 PTG      
  4. he he dah berbuih2 mulut kasi tau tapi memang layak la di cop sebagai gerombolan lembu..apa tidaknya? Masih ada orang yg menganggap duit kerajaan tu duit umno...umno mana ada duit..kerajaan pun hanya diamanahkan menguruskan duit rakyat...jadi kalau nak tulis tu agak2 la..gunalah akal fikiran yg waras..jgn terlalu prejudis sgt...itu ke tahap pemikiran blogger UMNO...kalau gitu memang la tahap haprak betul...

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Khamis, Disember 22, 2011 11:00:00 PG      
  5. takder pulak dia sebut umno dalam tu? Mainan politik saje semua nih.Walau parti apapon yang memerintah kerajaan dah tentu la akan buat perkara yang sama. Baik UMNO, PAS, DAP tujuan sama, kuasa. Kalau ketua pemimpin parti bagus anak buah belum tentu lagi, kalau ketua tak baik, anak buah mungkin baik.Rambut sama hitam, hati lain2.Kalau tak takkan sampai bergaduh sesama sendiri.lawak betul. Korang pon yang komen kat atas sama saje, pasal politik sampai nak gaduh2. tu semua dunia, yang penting perbetulkan diri dulu.Masa PRU nanti undilah, kenapa nak bergaduh sakan skrg.bukan ada hasil pon.

    gravatar Comment by Tanpa Nama @ Rabu, Januari 04, 2012 10:25:00 PG      
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH