Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Ikuti DUNIACACAMARBA Melalui e-mel (Masukkan Alamat e-mel)

Jadi Rakan TM

Google+ Badge

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

Selasa, 6 Julai 2010

Ciri Lelaki yang Memiliki Penis Kecil - Pandangan Wanita


Kiriman santai. Mungkin ada logiknya, mungkin ada kebenarannya. Anda tentukan! Saya petik dan edit bahasa serta isi kandungannya sedikit agar mudah difahami oleh pembaca.
Ukuran penis, bagi para pria adalah suatu persoalan besar. Ukuran, bagi mereka merupakan suatu "supremasi" - khususnya dalam kalangan lelaki. Ukuran juga menjadi  kriteria/penentu sama ada  mereka mampu atau tidak memuaskan keinginan batin pasangan masing-masing. Sesetengah orang sudah tentu tidak mempunyai cara untuk mendeteksi pria  yang memiliki Mr Big P atau Mr Mini P. 

Namun, beberapa orang wanita menghuraikan beberapa tanda yang menarik untuk memerihalkan hal ini. Kata mereka:


Ego Mr Mini P Besar

Pria dengan "Mini P" disebut-sebut memiliki ego yang besar kerana seumur hidup mereka perlu bertahan di tengah-tengah kaum pria yang memiliki penis saiz normal atau sesetengahnya yang memiliki "Big P". Berdasarkan situasi itu, mereka harus menciptakan suatu ilusi bahawa, meskipun penis mereka tidak besar, namun alat sulit itu lebih berharga daripada emas. Pria seperti ini umumnya memiliki gaya hidup mewah, dengan mobil atau gajet yang melebihi apa-apa yang dimiliki pria lain. Mereka umumnya juga memiliki jaringan kawan yang luas.

Juara Seks Oral (Baca: yang sudah berkahwin)
Mr Mini P biasanya tahu cara-cara mengkompensasi ketidakberuntungannya dengan memanfaatkan anggota badan yang lain: lidah. Mereka mahir memanfaatkan lidah untuk memuaskan nafsu pasangan masing-masing.  Jika mereka mampu menjelajahi segala sudut daerah intim pasangan masing-masing, dan membuatkan mereka "cukup panas", maka saat terjadi hubungan kelamin, si wanita tadi tidak akan sedar saiz pasangan mereka.

Tidak Pernah Berbicara tentang Perihal Penis
Tentu saja pria jenis ini tidak berbicara topik berkaitan dengan penis. Sebaliknya, mereka lebih suka menceritakan pengalaman hebat lain, seperti pengalaman diganggu hantu atau kisah-kisah lain.

Pendek kata, Mr Mini P tidak pernah berbual atau membuka topik perbualan berkaitan dengan penis. Logiknya, pria umumnya tidak suka membicarakan sesuatu  yang akan "mengganggu" mereka.

Prinsip Mereka: "Size doesn't matter"
Mr Mini P biasanya akan mulai melontarkan konsep bahawa "size doesn't matter". Mereka berusaha mengubah pemikiran wanita dan mempertahankan konsep itu. Kata mereka: "Bukan ukuran kapalnya yang penting, tetapi bagaimana pergerakannya di laut?" atau "Bukan jenis roket yang dipandang tetapi sejauh mana roket itu dapat bertahan dan mampukan roket itu mendarat di bulan". 

Dalam hal ini, bersyukurlah dengan apa-apa yang anda miliki. Besar atau kecil, alat itu adalah anugerah Tuhan yang amat berharga. Yang penting anda memanfaatkannya untuk tujuan yang "halal" dan bukannya untuk tujuan yang "haram". Banyak kes yang menyebabkan sesetengah pria mengalami kecacatan kekal pada alat kelamin kerana semata-mata mahu membesarkan alat kelamin tersebut dengan menggunakan pelbagai cara. Akhirnya, diri yang merana. Apabila saya menulis demikian, jangan pula fikir saya tergolong dalam kelompok "Mr Mini P". Hahahahaha.

Maaf!

Sumber di sini.

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH