Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

, ,

Khamis, 8 Julai 2010

Penyakit Ganjil Donna Glover: Ketagih Melakukan Seks


Donna Glover, 40, mendakwa bahawa dia perlu melakukan seks sebanyak 10 kali sehari kerana menghidap Kleine-Levin Syndrome (KLS). Penyakit ini juga dikenal sebagai Sleeping Beauty Syndrome. Kata pakar perubatan, seorang daripada 6 juta orang menghidap penyakit ini.

Kata Donna, “Apabila saya berhadapan dengan penyakit ini, apa yang saya mahu ialah melakukan seks tanpa mengira lokasi saya berada, dengan siapa saya melakukannya, atau risiko yang bakal saya hadapi. Pada waktu itu, hanya seks yang saya mahukan.”

“Penyakit ini mencetuskan keinginan melampau yang tidak dapat saya kawal. Saya menjadi pemangsa seks dan saya perlu memuaskan nafsu membara itu secepat yang mungkin – hal yang demikian mendorong saya melakukan dengan sesiapa sahaja – walaupun lelaki itu tidak saya kenali.”

Sejak mengidap penyakit ini pada usia remaja, Donna telah meniduri lebih 150 lelaki walaupun hanya berkahwin dalam tempoh lima tahun dan pernah menjalinkan hubungan jangka panjang dengan lima orang lelaki.

Donna kini sedang mengawal penyakitnya. Sejak menghidapi penyakit ini, hubungan dengan keluarga dan sahabat handai kian renggang. Antara puncanya, Donna pernah mencuba melakukan seks dengan suami rakannya sendiri. Malah, tanpa segan silu, Donna mengakui bahawa dia mudah tertarik lalu melakukan seks di tempat bersesuaian dengan lelaki yang ditemuinya di pasar raya.

Fuh, bayangkan jika kita diuji dengan penyakit ini!

Berkaitan:

UK woman with rare illness can't stop having sex
[AllVoices] WHILE the desire to have sex as many as 10 times a day sounds like fun to some, the urge to approach and be physically intimate with strange men is ruining a British woman's life.

Ms Donna Glover, 40, describes her experience to News of the World: "When I have an episode of the illness, all I want to do is have sex. Doesn't matter where I am, who I'm with or what the consequences will be. I just have to have it.

"It's an overwhelming desire I just can't control. I become a sexual predator and I have to satisfy the urge as soon as I can - and that means any man will do, even a total stranger."

She said she has slept with more than 150 men despite being married for five years and having had five long-term partners.

Ms Glover said she has suffered from these sexual urges since she was in her teens.

It was only during a recent visit to the doctor's that she was diagnosed as having Kleine-Levin Syndrome (KLS), also known as Sleeping Beauty Syndrome. About one person in six million suffers from this illness.

Besides destroying her relationships and making it difficult to hold down a job, her illness makes even buying groceries a chore.

"I was in a supermarket when a bloke made eye contact. Within minutes we were in the park tearing each other's clothes off," she told News of the World.

"I'd scour Internet chat rooms for men who were just after one thing. That suited me fine. We'd arrange a meeting and within an hour or two we'd be having sex - at their house, in hotels and even in cars. The location didn't matter. My only concern was my sexual need."

Her desire for sex has been enjoyable for her boyfriends, but after a while it was too much for them.

She added: "When I recover from an episode, I can't believe some of the things I've done. Normally I'm a shy, reserved and faithful person. But I've even tried it on with friends' husbands. Most of my family don't speak to me now."

Ms Glover, who is divorced and has a child, had her symptoms - excessive sleeping, altered behaviour and hypersexuality - diagnosed as KLS.

Now that she is aware of her illness, she takes steps to prevent relapses - she removes batteries from her phone, stays off the Internet and stays at home.

Dr Hilary Jones, who is a health columnist for News of the World, said KLS might be due to an imbalance of brain chemicals and treatment with amphetamines and drugs like lithium sometimes helps.

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH