Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Ikuti DUNIACACAMARBA Melalui e-mel (Masukkan Alamat e-mel)

Jadi Rakan TM

Google+ Badge

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

Sabtu, 26 September 2015

Wanita Kuat Seks dengan Suami Lebih Awet Muda


Sekadar hiasan.
PUTRAJAYA — Ramai tidak sedar bercinta banyak faedah malah zahir dan batin. Ternyata, khasiat hubungan seks dengan pasangan yang dicintai menjadikan kulit bersinar hingga penampilan lebih cantik dan pesona.

Menurut Dr. Shannon Chavez, pakar psikologi klinikal dan terapi seks di London, Britain, wanita yang rajin bercinta memiliki kulit yang lebih lembab dan awet muda susulan aktiviti seks yang aktif dengan suaminya.

Ini kerana hasil persetubuhan itu mampu meningkatkan peredaran darah sekali gus membuatkan warna kulit tampak lebih cerah dan bersinar dibandingkan isteri yang amat jarang melakukan jimak dengan pasangannya.

“Peredaran darah yang lancar dan banyak pelepasan racun dari tubuh ketika bercinta, adalah baik pada kecantikan kulit anda. Itulah alasan ilmiah membuat kulit wanita lebih kenyal, bersinar dan awet muda,” jelasnya.

Pernyataan Dr. Chavez ini ada kaitan dengan hasil kajian dilakukan Royal Edinburgh Hospital di Scotland baru-baru ini terhadap pasangan berusia lanjut yang didapati masih aktif secara seksual di atas ranjang asmara.

Ia melibatkan mereka yang bersetubuh empat kali dalam seminggu bersama dengan pasangan masing-masing dan hasilnya didapati memiliki keadaan kulit 12 tahun lebih muda berbanding usia mereka yang sebenarnya.

Penyelidik tersebut merumuskan bahawa hormon yang tercipta ketika hubungan seks, seperti testosterone dan oestrogen, membuatkan tubuh mereka menjadi lebih kuat sehingga berpengaruh pada seri pesona kulit.

Secara umumnya golongan wanita berkahwin pasti faham akan banyak manfaat hormon oestrogen dalam menghasilkan kulit yang cukup lembut dan rambut menjadi lebih bercahaya. — Agensi/Mynewshub.cc/HAA/24/9/15


Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH