Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA

Rakan DUNIACACAMARBA

Jadi Rakan TM

Follow tayadihmaysia on Twitter

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710
Review http://duniacacamarba2.blogspot.com/ on alexa.com

Sponsored Ads

Cerita UG- Kerajaan Perpaduang

Agenda Unity Government (UG). Apa progresnya selepas ketiadaan TGNA?Video lain:1....

Posted by DUNIACACAMARBA on Saturday, October 17, 2015

, ,

Khamis, 18 Jun 2015

Lelaki Didakwa Rakam Video Bogel Teman Wanita Serumah Serah Diri


Foto: NST

Akhirnya Serah Diri

Kuala Lumpur: Seorang penuntut kolej yang diburu polis kerana memiliki hobi merakam curi video bogel taman wanita serumah akhirnya menyerah diri selepas 11 hari bersembunyi.

Difahamkan, suspek berusia 20 tahun itu menyerah diri di Balai Polis Wangsa Maju di sini, selepas melihat gambar wajahnya terpampang di dada akhbar tempatan semalam.

Ketua Polis Daerah Wangsa Maju Superintendan Mohd Roy Suhaimi Shariff berkata, suspek sebelum ini melarikan diri dan bersembunyi di rumah salah seorang rakannya sejak 7 Jun lalu.

Bagaimanapun suspek menukar fikiran dan muncul menyerah diri di balai polis selepas menyedari terus menjadi buruan polis.

“Suspek kini direman empat hari bermula hari ini (semalam).

“Suspek disiasat mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan dan Seksyen 509 kanun yang sama,”katanya.- Harian Metro/18/6/15

Berkaitan:

Gelora Nafsu ‘Toyol’

Kuala Lumpur: Tidak ubah seperti ‘toyol’ di atas siling. Itu dilakukan pelajar lelaki sebuah kolej swasta yang gemar bersembunyi dan merakam curi video bogel teman wanita serumah.

Suspek berusia 20-an itu dikatakan mengambil kesempatan menyorok di siling kediaman disewa di Taman Bunga Raya, Wangsa Maju, di sini, untuk melakukan aktiviti jijik itu.

Ketua Polis Daerah Wangsa Maju, Superintendan Mohd Roy Suhaimi Shariff berkata, rumah itu dijadikan penginapan bagi sekumpulan pelajar lelaki dan wanita kolej swasta, di sini.

Menurutnya, tingkat bawah kediaman teres itu dikhususkan untuk pelajar perempuan manakala tingkat atas rumah pula didiami pelajar lelaki.

“Bagaimanapun bilik air di tingkat bawah kediaman rosak menyebabkan pelajar perempuan menumpang mandi di tingkat atas rumah itu.

“Kesempatan itu digunakan suspek bersembunyi di siling bagi merakam video pelajar wanita mandi di dalam tandas di rumah itu sejak dua bulan lalu,” katanya.

Katanya, tindakan suspek terbongkar apabila perbuatan itu dikesan salah seorang daripada empat mangsa pada jam 9 pagi, 7 Jun lalu.

“Mangsa mendakwa ternampak suspek bersembunyi di siling ketika dia mandi.

“Mangsa mengejar suspek sehingga ke dalam bilik lalu merampas telefon bimbit yang digunakan untuk merakam gambar bogelnya,” katanya.

Menurutnya, mangsa terkejut apabila turut menemui satu cakera keras mengandungi 12 rakaman video bogelnya dan tiga penghuni wanita lain.

“Setakat ini, tiga mangsa berusia antara 18 hingga 21 tahun tampil membuat laporan polis berhubung kegiatan tidak senonoh suspek.

“Polis meminta mana-mana individu yang mempunyai maklumat mengenai suspek tampil ke balai polis berhampiran atau IPD Wangsa Maju untuk membantu siasatan,” katanya.

Katanya, suspek dikenali sebagai Woo Yeong Jian, 20 dengan alamat terakhir di Taman Sri Putra, Sungai Buloh, Selangor.

“Dia sudah melarikan diri dan tidak hadir ke kolejnya sehingga kini,” katanya.-Harian Metro/17/6/15




Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH